9 Mayıs 2016 Pazartesi

Lezzettopu Öneriyor: İçim Rahat Laktozsuz Süt ile Şişkinliklere Son!



Her gün yeni tarif paylaşıyorum sizlerle. Bugün ise çoğunlukla biz kadınların rahatsız olduğu bir konuyu blogda yazmak istedim.

Şişkinlik ve Gaz Problemi!

Bu problem sanırım çoğumuzda zaman zaman kâbus haline gelmiştir. Daha önceden nedenlerini araştırdığımda görmüştüm. Aslında içtiğimiz sütler çoğunlukla buna neden oluyor. Sütün içerisinde yer alan laktoz şişkinlik ve gaz yapabiliyor. Hele bir de süt ve süt ürünlerine karşı daha hassassanız ya da laktoza karşı intoleransınız varsa durum daha çok etki ediyor.

Ben son zamanlarımı marketten aldığım İçim Rahat Laktozsuz Süt ile geçiriyorum. Kahveme, sabah kahvaltımdaki sütüme ve sütlü tatlılarıma hep İçim Rahat Laktozsuz Süt eşlik eder oldu.

Sonuç?

Şişkinlik probleminden çok şükür kurtuldum. Sindirimi diğer sütlerden, laktozsuz olduğu için çok daha kolay olan İçim Rahat Laktozsuz Süt’ü gaz problemi olan çocuklarınızda ve tüm sevdiklerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Kimler İçim Rahat Laktozsuz Süt Kullanmalı?

• Süt ve sütlü ürünleri tükettikten sonra gaz ve şişkinlik hissedenler
• Süt tükettikten sonra mide bulantısı, ishal, gaz, şişkinlik görülen çocuklar
• Laktoz intoleransı tanısı konulmuş olan kişiler
• Diyet yapanlar
• Hamileler ve emziren anneler

İçim Laktozsuz Süt ile ilgili daha detaylı bilgi isteyenler sitesini ziyaret edebilir; http://www.icim.com.tr/icimrahat/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder