9 Ocak 2016 Cumartesi

Lezzettopu Duyuruyor; Bu İndirim Kaçmaz!


Siz hiç size gelen misafirlerin beğendiği bir çok şeyin Madame Coco çıktığı anı farkettiniz mi? :)

Evet ben bunu çokça yaşıyorum. Hatta Lezzettopu'nda artık tariflerimi paylaşırken Madame Coco’dan aldığım ürünleri de yerleştiriyorum.:)

Bugün de siz takipçilerime kaçırmayın diye Madame Coco’nun %50 + %20 indirimini paylaşacağım. Bence vakit kaybetmeden, sevdiğiniz ürünler bitmeden Madame Coco’nun indiriminden yararlanmak için linki tıklayın, şaşırtan fiyatlarla siz de tanışın!


Madame Coco indirimine gitmek için tıklayınız: http://bit.ly/1ZTixMu


Madame Coco indiriminden neler aldım?

Ben bu sefer mağazaya gitmedim ve internet sitesinden sipariş verdim. Neler mi aldım?

Madame Coco’nun %50 + %20 indiriminden 39.90’a çift kişilik yorgan, 59,90’a erkek bornoz seti, 12,90 ‘a pofuduk terlik ve hediye olarak götürmek üzere bambu havlulardan aldım :)

Madame Coco indirimine gitmek için tıklayınız: http://bit.ly/1ZTixMu




2 yorum:

  1. bu şahane indirimi bizlerle de paylaştığınız için çoook teşkkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu indirimi kaçırırsam üzüleceğimi bildiğimden kimsenin kaçırmasını istemem :)

      Sil